"De Totaalleverancier voor de Schoonheidsspecialist"

  • lady-esther-oreaden-cosmetics
  • SMRT-SKN
  • Decoderm-serie-kleuren-home

Divera Hansen over de tassenactie

divera-hansen Tassenacties Oreaden/ Oros koesteren!!
”Als ik heel eerlijk ben kijk ik altijd enorm uit naar de tassenacties van mijn leverancier. Niet alleen ik, maar zeker mijn klanten reageren super enthousiast op het cadeau dat ze krijgen bij aankoop van slechts twee producten van Lady Esther. 

Een presentje zegt meer dan een korting dat kan ik u wel vertellen. Ik laat door Henk (medewerker Oreaden Cosmetics) wel een minimum aankoopbedrag op het promotie-A4tje zetten. Die promotie-A4tjes of A5tjes, het is maar net hoe je het hebben wil, zet Henk voor jou in elkaar. Deze aanbiedingsformulieren werken mee aan het enthousiasme van de cliënt. 

Ik plak ze op het raam, zet er één op de toonbank, bij het omkleedhoekje, bij de koffietafel en ik lever hem in als advertentiemateriaal bij de plaatselijke krant: succes verzekerd! En dat is leuk voor jezelf, voor de klant en niet te vergeten voor uw leverancier. Het mes snijdt in dit geval meer dan aan twee kanten. 

De ietwat terughoudende cliënt wordt op deze wijze gestimuleerd om toch eens de Body Crème mee te nemen of de reiniging aan te schaffen.
Op deze manier maken cliënten kennis met producten van Lady Esther die ze normaal niet zouden kopen. Om welke reden dan ook.  

Het totaalbedrag, behandeling plus producten aanschaffen voor thuisgebruik, kan een terughoudende werking hebben op een cliënt. Maar als een cliënt bij u een behandeling betaalt en verder in de winkelstraat haar producten koopt, lijkt het goedkoper maar tel het maar eens bij elkaar op!

 Het is juist belangrijk dat cliënten onze adviezen opvolgen om tot huidverbetering te komen. Wij hebben de cliënt één keer in de 6 weken onder de loupelamp en kunnen als geen ander onze cliënten op de juiste manier adviseren. Heeft u ooit wel eens gehoord, dat een klant bij een drogist voor de toonbank wordt weggehaald voor een huidanalyse? De verkoopster gaat af op wat een klant vertelt en wat zij ziet....verdoezeld door make-up! 

Het cadeau, de tas inclusief sjaal niet te vergeten, stimuleert tot de extra aankoop. Op het antwoord "ik heb nu even niets nodig" vertel ik erbij dat de crème ongeopend wel 3 jaar houdbaar is. Een cliënt die normaal één keer per jaar een zomer- en wintercrème koopt, zou nu in één klap beide kunnen kopen, eerder beginnen met smeren in de winter en verderop in het jaar toch nog een nieuwe pot wintercrème kopen. 

Moeite om producten te verkopen? Waarom? U staat toch vierkant achter uw product. U gebruikt zelf toch ook gezicht- en lichaamsverzorging van Lady Esther omdat het gewoon heel erg goed is. Dat merk je op de lange termijn. Ik werk nu 15 jaar met Lady Esther en gebruik het zelf met volle tevredenheid. Als jezelf tevreden bent over het product en ervaring hebt met de geur en structuur van de crèmes, serums en lotions kan je ook duidelijk de informatie overbrengen op uw cliënten. 

KEN uw producten! Volg de nieuwe ontwikkelingen via de bijscholingen. Ik heb er net ééntje achter de rug, merkt u het??? Ha ha ha zo'n dag werkt echt behoorlijk stimulerend Dat merk ikzelf en dat is weer fijn voor mijn cliënten. 

Maak er iets moois van in uw winkel/salon. Hang de tassen op en zet ze leuk neer, haal ze uit de verpakking en laat ze niet onder de toonbank liggen! Succes verzekerd! 

Met vriendelijke groet,

Beauty Salon Divera

Divera Hansen

<< ga terug naar de vorige pagina